/>AFM Tasarım Atölyesi
Tüm ürünlerimiz el yapımıdır ve her türlü tasarım hakkı AFM Tasarıma aittir.Ticari amaçla hiç bir modelimiz kullanılamaz.Izinsiz her türlü fotoğraf ve bilgi kaynak göstermeden kullanılamaz


Her türlü bilgi ve siparişleriniz için aşağıdaki adreslerden bize ulaşabilirsiniz.

E-Posta Adresimiz: missekerevi@hotmail.com

E-Posta Adresimiz: missekerevi@gmail.com
Telefon Numaramız: 0(539) 784 4749


AFM TASARIM EKİBİ

20 Ocak 2014 Pazartesi

AFM TASARIM ATÖLYESI ve MIS ŞEKEREVİ




Merhaba.Yayın hayatıma bugün başlıyorum.Uzun bir süredir yaklaşık 2 senedir açmak istediğim bloğuma nihayet kavuştum.Bir türlü fırsatım olmamıştı.inşallah bundan sonra beraberiz.kimi zaman ben sizlerden kimi zamanda siz benden fikir alışverişi yapacağımızı düşünüyorum.Bloğumu yayına başlatmadan önce yaklaşık bir aydır nette bazı bloglarıda ziyaret etme fırsatım oldu.çok takdir ettiğim,beğendiğim arkadaşlar oldu.Sırası gelince onlarıda burada zikreder selamlarımızı göndeririz.Uzun zamandır bende çeşitli tasarımlar yapıyorum.hayatta her zaman farklı olmayı prensip edinmiş biriyim.dolayısıyla bende nikah , bebek şekeri , doğum günü partileri gibi özel günlerde sıradan hediyeler değilde farklı, sadece size özel ve el işçiliğinin asaletine yakışan ürünler tasarlıyorum.Bu hediyelerin eve gelince kaldır at değilde en baş köşede özenle saklanması gerekliliğine inanıyorum.Bu prensipler yola çıktım .Çok şükür  bunu başardığımı düşünüyorum. Bugüne kadarki tepkilerden.Bundan dolayı öncelikle şu ana kadar benim çeşitli tasarımlarımı kullanmış ve bana bizzat takdir ve teşekkürlerini iletmiş tüm arkadaşlara saygı ve selamlarımı gönderiyorum.Artık burdan daha fazla  kişiye ulaşabilecek olmanın heyecanı içindeyim.tüm Türkiye'ye hatta yurt dışına açılmanın zamanı geldi inşallah.nasılsa artık sürekli yazacağız. Fazla uzatmaya gerek yok. O zaman bismillah deyip ilk tasarımımı ekleyeyim. Üzerine konuşalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder